poniedziałek, 12 września 2016

Nie zawsze łaskawy los studenta

Mam nadzieję, że wasz plan lekcji jest lepszy niż mój. Trzy razy w tygodniu kończę po piętnastej. A mówili, że będzie fajnie, tylko rozszerzenia, luz bluz. Kłamali, jak zwykle. 
Jak na razie nastrój mam w miarę dobry i jeszcze chce mi się chodzić do tej szkoły. Pewnie gdy ten tydzień się skończy będę dziękowała wszystkim siłom wyższym i niższym za to że przetrwałam.
Jak na załączonym wyżej obrazku widać iż Petronela nie jest aż tak zadowolona jak mógłby być każdy student, który ominął kampanię wrześniową. Niestety życie studenta to sielanka, a ostra harówka.
Dodałam aż dwa komiksy dzisiejszego dnia. Sezon rowerowy powoli zbliżać się będzie do końca, a odcinek trochę jednak z rowerem jest związany.

Miejcie dobry tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz