wtorek, 8 listopada 2016

Sweter

Zainspirowana swoim pragnieniem by mieć na sobie mój ulubiony sweter narysowałam oto takie coś. W stanie wychłodzenia podczas pobytu w szkole daje mi plus pięćset do ironii i wredności. Jakby szkoła nie była już dość zła, sama w sobie to jeszcze musi być tam zimno.
Jednak z pomocą przychodzi SWETER! Sweter jest odpowiedzią na wszystkie twoje problemy, jest piękny, ciepły i daje zrozumienie!
Swoją drogą to marker mi się wypisał przy rysowaniu tego. Oznacza to jedno-pora zainwestować w nowe promarkery. Wychodzę z założenia, że lepiej jest je kupować po parę sztuk niż po jednym. Ciężkie życie bez żadnego sklepu gdzie sprzedają te markery. I tak uważam za dostateczny cud, że najbliższy mi empik jest tylko 14 kilometrów od mojego domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz