poniedziałek, 16 stycznia 2017

Żegnajcie długie włosy

Proszę Państwa oto Luna. Ciekawe czy sama Luna to zobaczy...
Może to widać, a może nie, zmieniłam program, w którym koloruje linearty. Ja się osobiście maga jaram, w końcu tablet wydaje mi się przyjacielem (Eduardo, mio amico!). Zobaczymy jak będzie dalej, może pokocham ten program i rzucę saia w kąt?
Przyszedł nowy rok, a tu dalej stara ja! No może nie taka stara, bo już nie taka szmutna i narzekająca na wszystko. Bananowa herbata to jednak dalej zło i nic tego nie zmieni. Co do postanowień, to mam jedno, ale nie noworoczne lecz zimowe. Ogarnąć jazdę na łyżwach do poziomu: jeżdżę z gracją i umiem hamować.
PS. Ostatnio nawiedzają mnie duchy romantyków, więc myślę wierszem. Na prawdę ciężko jest się przestawić na myślenie prozą... mam w planach wykorzystać ten dziwny stan "natchnienia" poetyckiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz